[Pinky Stories]

[Pinky Stories]

Saturday, June 1, 2013

Cheers to Genting 2013


HALOOOOOOOOOOOOO GUYSSSSSSSSSS ! eyhhhh terlebih sudah kan aku ni ? HAHA
Ya Allah dah lama benor ye aku menyepi ? sorry la kawan-II I menyepi actually sebab I pergi Honeymoon dengan wootwoot I eheheheh XD okay stop berangan , actually post kali ini nak habaq kat hang semua yang bulan 5 xsilap aku , aku pi ikot rombongan p genting highland memandangkan aku xpena p sana an ? statement jujur ni hahaha ! 
Okay bayaran pun berpatutan and aktiviti dia not bad lah best la jugak , krew2 semua ok baik cun meletup ! haaa semua ada , haaaa gituuu kan ? hehe , Makan ? Ya allah cukup sangat .
Before gerak makan , dalam bus makan , masa sampai genting makan , lepas turun cable car makan , makan makan makan ! haaa so xpayah risau haaa pasal makan memang cukup semua alhamdulillah :D
Okay guys , tapi yang sedihnye kannnn ? nak tahu x ? hemmm aku xdapat nak menikmati keindahan Genting Highland sbb aku demam WUWU :'( hehehe gedik pulak kan aku ni ? okaylah xnak membebel banyak , jom kita usya-II gambar wokey !!! ENJOICEEEEE !!! HAHAA :D


Okay , Ini adalah taman tema Genting Highland , ni pun aku amek kat carian google sbb aku xd tangkap pun  , kalau korang nak tengok lebih-II boleh try google or pergi sendiri jela hehehe :P


Pffffffftttttttttttt hep hep ada orang curik gambar aku tengah berdating ni , haishhhh HAHA kantoiii sudah , utk pengetahuan korang ini lah encik Hearty aku hehe , hengsem x ? orang banjar ni :P HAHAHA


Ni aku dengan anuar , masa ni dalam cable car :) haa kan aku cakap aku xsihat , tengok lah muka aku puucat je kan habis celak aku semua dah tak cunnn dahhh hehe :)


Okay , salah satu aktiviti yang kitaorang main ialah explorace dan alhamdulillah menang dpt number 1 , haha , macam xpercaya , first time ni , even demam2 pun still berjaya menempuh dugaan rintangan yg diberi HAHA tp sayangnya kan hamper tu budak bju maroon tu je yg makan :'( kitaorang xdpt pun , WUWU sedihhhhh :'(


Okay , inilah ahli-II , perserta-II , krew-II yang join aktiviti CHEERS TO GENTING ni :)
Kami dari faculty art&Design , haaa cubi cari aku mana ? hehe :)


Okaylah , sebenarnya banyak lagi gambar aku cuma beg aku haritu kena curik so semua dalam pendrive tu tp xpe ade softcopy kat lappy encik hearty , nanti kalau aku rajin aku update lagi okay :)
Ape-II pun best lah dapat join program ni and harap fac art&design leh wat banyak lagi program yg best2 ! and gempak ! Hahaa :D






Suke? LIKE Lahhh , Thanks :D

No comments:

A