[Pinky Stories]

[Pinky Stories]

Thursday, January 24, 2013

Serious x puas hati , brrrr !


Ha , korang nak tahu apa yang aku xpuas hati sangat ? Ni laaaa , hari tu on tuesday aku ada presentation on my drawing subject , then malam sebelumnya tu aku berlatih la speaking london dengan kakak and mak aku for that presentation , tapiiiiii ! masa aku present tu lecture tu macam wat endah x endah je kan , dengan budak laki dia senyum2 plak . xtahu la aku terasa ke apa . aku xkesah sht pasal hal tu , yg aku geram dia bagi aku 6 marks only for my speech ? yang ckp bm dpt 6.5 , tu pun ada kawan aku intai . peh ! kalau korang geram x ? aku xkesah kalau english memang mother tongue aku , haiiiishhhh ! sabar jelaaa , okayla GTG , aku nak siapkan assignment aku yang bertimbun2 . daaa :)


Suke? LIKE Lahhh , Thanks :D

No comments:

A