[Pinky Stories]

[Pinky Stories]

Friday, January 18, 2013


Hi all ,So i just entered UNISEL for 1 week . So busy this week . 

Apa-II pun busy and happy lahhh . Dapat kawan-II baru , macam-II pattern ada . Kelas pun x ramai sgt student so insyaallah boleh fokus . Doakan ye aku dekan :D wee 


Okay , Hari tu masa kelas bi , kan ada dua class , 1 remedial yang remedial ni group yang xdapat credit bi time spm and lagi satu profienciey , so aku dapat masuk kelas pro sebab bi aku memang pro ! HAHAHA !
Kay , best la dapat masuk kelas pro , kire dalam kelas tu aku agak menyerlah jugak . kekeke .
Series ! macam xpercaya tu kelas budak pro bi , before aku masuk macam dedor jugak la kan , ingat sume speaking london gila-II , sekali aku tengok lebih kurang macam budak remedial je . hahaha .And aku dapat jadi kelas rap tok subject bi . masa tu aku nak kutip duit utk fotostat bahan . tetibe je ada budak tegur . " Eh kau budak 24 ae ? "  then aku macam blur kejap , sekali aku tengok muka budak tu . " Ya allah is AIZAT , seriously macam xpercaya jumpa beb ! korang nak tahu berapa lama aku xnampak muka budak tu ? dekat 10 tahun jugak la . he is my friend when i was in standard 1. hahaha . tapi aku ingatdia sebab muka dia n dia paling rapat dengan aku time aku darjah satu . hahaha . 

Ok . Classmate aku semua alhamdulilah setakat ni semua okay . yela mana x nya , bayangkan budak perempuan ada 5 orang je selebihnya laki . Aku lagi suka , lagi kurang perempuan lagi kurang mulut puaka betul x ? haha :D

Minggu ni serious penat sebab datang kelas je nak kena call sana , call sinilari sana and lari sini , tanya sana n tanya sini sebab xtahu kelas kat mana . hahaa . Tapi apa-II pun itu kenangan manis :)

Then , buat masa ni dah dapat dua assignment . 1 xsilap aku pasal visualing data . ala , letcurer tu suruh kitaorang buat timeline dari kitaorang lahir hingga future . ala lukis orang "icon " je sebab dia nak simple 
haha , best x assignment kami ? then lagi 1 subject basic computer kena lukis 3 benda and setiap 1 tajuk tu bagi 5 idea . antaranya ialah nama , makanan and hobi. semua tu benda yang melambangkan character kitaorang .

Yang xbest kelas history of art . lecture dia cam lain macam sikit .disiplin la . kira tadi kami pun masuk lambat sebab carik kelas punya pasal . prof tu dah sampai dulu . hahaha . dia cakap kalau next time lambat 15 minit dikira tidak hadir . brrrr . Tapi apa-II pun aku tabik sama dia , prof madya tuh ! hahaha

K la buat masa ni tu je kot story yang ada :) sehingga kita berjumpa lagi :) muahmuah and salam :)



Buat assignment jommmm :)




Suke? LIKE Lahhh , Thanks :D

No comments:

A