[Pinky Stories]

[Pinky Stories]

Monday, January 14, 2013

Hidup kalau xmenyusahkan orang boleh tak ? Grr


Ewwwww ! Haha menyampah x tengok muka budak ni ? kalau menyampah dush sikit muka dia sebab tu bukan muka aku .

Hey hey awak semua sihat x ? sekarang kita kalau nak update blog hari-II malash ahhh . hehe

Tu jarang berupdate . Okay , the topic that we want to discuss now is about kalau kitta hidup ni tolonglah jangan menyusahkan orang tau :3

Sebab , okay aku nak cerita ni

Pada suatu hari , terdapat seekor serigala !!!! ERRR ! pahal serigala plak , hahaha ! EH okla xmain-II lagi

Gini , mak aku kan kerja di sebuah tadika swasta di seksyen 7 . aku ulang SWASTA k not KERAJAAN ! tapi walaupun swasta bos nye memang xlari dari kedekot . 
Nak tahu nape aku ckp kedekut , kau cuba byangkan mak aku tu dari tahun lepas kerja gaji dia bru naik seratus je , so tahun ni gaji dia 600 . kedekut kan bos dia ? hahaha
And sistem kat situ kira macam xterurus sgt la , banyak barang2 tadika contohnya alat bahan mengajar and kipas , tv ke kalau ada lebih kat umah kita diangkutnya kat tadika . Miskin sgt ke sampai nak amek barang orang kan ?
Okay actually tu xd kena mengena dengan tajuk , yang ada ni haaa . adelah ksorang cikgu kat tadika ni , nama dia teacher mira , minggu lepas xsilap aku straight dia xdtg sebab apa ? sebab ank dia denggi . hey ! anak ko denggi ke apa tu bkn msalah orang smpai kau xboleh dtg 1 minggu ? kau menyusahkan adalah ! yang aku marah sgt sampai aku2 sekali kena tolong . kakak aku pun kena n ayah aku pun kena ! tolong ikhlas tau memang xdapatlah kau upah . kan aku dah ckp tadika ni kedekut .

Cuba kalau korang kat tempat aku ? sakit x hati ? rasa nak tumbuk je kan ? ewwww .
Nasib baik dia dtg tadi then nak menyibuk2 borak2 dgn aku plak dah la aku xsuka dia . please ah !

* Okay , hari ni first day class tapi bukan class ade brief sikit :) pening and blurrr nak uruskan itu ini , blurrr ! k bye ! *



Suke? LIKE Lahhh , Thanks :D

No comments:

A