[Pinky Stories]

[Pinky Stories]

Saturday, June 1, 2013

Assignment Fnal Drawing :)


Yezza ! bertemu lagi , okeng lepas dah happy-II pergi Genting tibalah masa menuju ke puncak ! macam lagu akademi fantasia tuuu menuju puncak ! hehe :P 
Okay , means final exam lah . So , macam course aku ni ade 2 paper je final , english and Histor , alah bagi aku dua-II tu hujung jari aku je ! *HAHA cakap besar :P

Okay straight to the point je , aku masuk course art&design ni actually aku xreti nak melukis power mower mcm budak-II lain , so nasib baiklah ada hamba allah ni sudi tolong aku , iaitu encik hearty aku , hehe , baik x ? Final project ni kena wat 20 potrait tau ,. haaa kau ingat senang lukis potrait ? bagi aku siapkan rasanya boleh makan masa setaon! HAHA! okaylah , aku dan dia buat perjanjian m, aku tolong dia english and dia tolong aku drawing . Hahaa comel x kami ? memang dalam kehidupan ni pun kita harus tolong menolong kan ? eheheheh :P

Okay , dah-II xnak bebel banyak nak tengok x ? hasilnyaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa................


Haaaa apa macam ? CUNNN x macam orangnya ? hehe , korang tahu x dia xtidur 3malam straight tau buatkan potrait aku and kawan aku ni , peh ! dia ni memang berbakat ! padahal masa sekolah dia amek aliran akaun tau ? hebat kan ? and dia sangat minat art's ni :) sorry ada 1 tatapan je utk korangg guys , hehe lupa nak tangkap lagi sebab masa aku dpt lukisan ni pun aku terus hantar , hoho :)

Okay apa-II pun a big appreciation to him for helping me :)
Thank you sayannggggg :)



Suke? LIKE Lahhh , Thanks :D

No comments:

A