[Pinky Stories]

[Pinky Stories]

Saturday, June 1, 2013

Part Time Job sempena Semester Break :)


Hiiii again ! Haaaa sempena cuti semester or semester break ni yang berbekalkan hanya 3minggu sahaja , aku plan nak carik duit sikit lah kan ? hewhew , tuptup je masa lastt day aku amek paper bi for final exam dpt tahu dari kawan aku dia nak guna promoter kat booth uitm . so bayaran nye pun meletup jugak , aku onnn je lah , duit wooo ! sape x nak kan ? hehe , akus etuju sbb dia nak bayar sehari rm50 .

Apa tugas aku ?

Tugas aku kena promote lah  hehe

Promote apa ?

Haaaa , okay macam ni , dekat uitm tu diaorang tengah konvo , so kat situ ada lebih kurang 10 booth atau studio photo dibuka untuk mereka , jadi kami bersainglah nak dapatkan customer . ya allah , hanya tuhan je yang tahu betapa penat dan teriknya lagi dengan kena berdirinya lagi . haha .

Okay guys , xnak membebel panjang , aku ada simpan gambar untuk tatapan korang , enjoiceeeee ! HAHA !








HA YANG NI GAMBAR PENTING ! HEHE  , PELIK X AKU STUDY KAT UNISEL TAPI GRADE KAT UITM :) HEHE 


Bersama krew-II dan pekerja-II kat sana , alhamdulillah semua okay , baik , dan mudah bekerjasama :) hope dpt cooperate dgn korang lagi next time :) woot woot :D











Suke? LIKE Lahhh , Thanks :D

No comments:

A