[Pinky Stories]

[Pinky Stories]

Sunday, September 16, 2012

Hai Semua :) !!!

                                                 

Hai ,Assalamualaikum semua :)

Ya allah , lama jugak aek aku xjenguk-II blog ni , kesian dia , patotlah sejak dua tiga empat menjak ni xberseri blog aku ni , haha :D

Anyway , IM BACK !

Apa ? nak tengok gambar raya ? haha , malas la nak upload sayang , You can come to my Facebook jela okay :)

Btw , tahun ni raya alhamdulilah dapat bermewah-IIan sedikit :) weee
Dah lama aku idamkan hari raya yang macam tahun ni , nak tahu sebab apa ? sebab besttttt sangat dapat shopping dengan family guna duit titik peluh aku sendiri . hihi . tapi budget tahun ni agak besar . aku rasa dekat rm1000 jugak aku belanja walaupun baju kurung raya aku yang warna pink tu hanya rm90 je :) hehe , tapi harga xpenting , yang penting design n kita comfortable x kita pakai ? hohohonow 

Well well well ada lagi satu cerita yang aku nak share , bahawasanya aku dah xkerja yang kat kedai printing yang dah 6 bulan aku kerja tu sebab bos aku  cakap aku selalu sakit so dia xnak nanti aku susah ke apa sebab kedai tu bukak 24hours ! hoho . semua shift aku da penah rasa :) wee , and im sooo happy working there . jumpa ramai orang hebat-II , macamm-II aku belajar :) and i want to thank my bos laaa for giving me opportunity working there :)

Sekarang aku dah berhenti bukan bermakna aku menganggur , aku now dah jadi guru tadika beb ! hehehe , percaya x ? cute kan ? hihi :)

And lastly nak cakap yang aku dah APPLY UNISEL . so , tolonglah doakan aku dapat ek :P hehe

ok itu sahaja untuk entry kali ni . Babai :D


Nah , ni gambar raya 1 untuk korang :) hehe , ni gambar cucu-II nenek aku . semua dah besar panjang dah anak dara , yang lelaki ada macam ustaz don daniyal x ? hehe :P

Ok . that;s all jumpe lg di entri hadapan . wassalam :)


Suke? LIKE Lahhh , Thanks :D

No comments:

A