[Pinky Stories]

[Pinky Stories]

Friday, August 17, 2012

Post untuk Ramadhan 2012 dan Syawal 2012


Hello semua , assalamualaikum :)

Korang messti dah tido kan time-II camni ? tapi aku rasa masih ramai lagi yang belum tidur kot , maklumlah hari ni kan last day fasting mesti ramai yang semangat nak bersahur kan ? Harap-II tahun ni bukan lah ramadhan kita yang terakhir dan kita dapat berjumpa lagi dengannya pada tahun hadapan :) AMIN :)


Firstly aku nak ucapkan selamat hari raya aidilfitri maaf zahir dan batin kepada semua umat islam :)

Aku rasa tahun ni tahun yang agak mencabar bagi aku , entahlah xtahu nak cakap macam mana , rasanya aku lebih suka diri aku pada ramadhan yang lepas . Tahun ni 1 tarawikh pun aku xbuat , bukan apa , aku kerja and amalan aku pada ramadhan kali ni xseberapa , insyallh aku akan cuba lagi untuk tingkatkan amalan aku pada ramadhan akan datang .

Malam ni entah kenapa rasa sayu and pilu pulak hati sebab lagipun xdapat nak berpuasa esok sebab tadi tetiba "Monopos" pulak , huhu .

Xpela , dah ketentuannya nak buat macam mana kan ? anyway selamat hari raya okay :)

Entri kali ni nak story pasal persiapan raya aku , tahun ni agak meriahlah , alhamdulilah adalah duit sikit nak beli itu ini sebab aku dah kerja :) 

Baju adalah dapat dalam 2 pasang :) 1 baju kurung moden lagi 1 macam baju kaftan sebab aku nak ringkas sikit raya ke 2 . 

And aku adalah buat rambut raya , nak tengok ? nak tengok ? eheh

Jom tengok sebelum dulu okay :)


Sebelum :) actually ni gambar 1 bulan lepas mcmtulah tapi sebab rambut nya lebih kurang cmni so aku guna jela sebagai gambar sebelum :) eheheh


Selepas :) hehe , amacam ? ada mcm korean girl x ? hehe , sory-II melawak je :)


SELAMAT HARI RAYA GUYS , MUahx !



Suke? LIKE Lahhh , Thanks :D

No comments:

A