[Pinky Stories]

[Pinky Stories]

Saturday, July 28, 2012

Sakeddd Pulak Hati Kita ni , grrrrrrrrrrr ! :3


p/S : Jangan salah paham dengan pic ni , tengok tulisan kat baju budak tuh *

Hello Peeps ! Morning sunday ! Hohoho , pagi_II cmni mesti ramai yang tido kan ? Huhu , 

Well aku hari ni nak cerita sal dendam . Actually ,aku seorang yang kuat berdendam . Once aku xsuke orang tu then dia buat taik pulak dengan aku , ceramah benda yang aku xsuke . memang FUCK laaa aku bagi . Suke hati jeee nak cakap . Mulut lazer ! Hello ~ aku nak cakap kat sini okay yang makbapak aku pun xbising pasal aku , tolonglah jangan nak menyibuk sgt ? HUH ! Kenapa ? Aku nak cakap ni " Baguslah kalau anak kau bagus " Yela , anak kau masuk sekolah agama , pandai , tutup aurat , berbudi bahasa .
Aku ? memang beza sangat lhaa weiii . aku pakai baju sendat-II , free hair , pernah smoke , bahkan sukakan entertaiment ,sekolah pun sekolah biasa , SPM pun cukup-II makan jeee . Anak kau bakal dapat STRAIGHT A kan ? BRAVOOOO !
Oh , aku tahun ni akan blonde kan rambut aku maybe , mesti lagi pedas gila kan kau nak ceramah aku ? Ade aku kesaaaaahhhhh ? Kau dengar sini bebaik ae " MAK AKU PUN XKESAH , JANGAN NAK BISING-II "
So , tahun ni aku dah berazam malas nak mintak maaf lebih-II mcm tahun lepas , sebab dendam aku ni sampai aku MATI pun xkan aku maafkan . sebab mulut kau memang lazer ! DUHHHH !
Xguna ar minx maaf-II ni and duit raye dr kau pun xdpt pun xpe .

Huh ! Actually aku memang menyampah dengan program yang family aku buat ni yang akan diadakan setiap tahun . Tahu carik salah orang je . Weiii , korang semua tolonglah cermin diri korang xpayah nak cam bagos sangat ! Aku xpakai tudung , Aq xmenyusahkan korang pun , nak pakai sexy2 aku xminx korang belikan pun baju tuk aku . So , tu hak aku ! Tolonglah aku dah 18 , aku boleh buat apa yang aku nak asalkan makbapak aku redha !

So , tahun ni aku malas nak follow program BANGANG tuhhh ! 

Aku nak Blahhhh ! 

Suke? LIKE Lahhh , Thanks :D

No comments:

A