[Pinky Stories]

[Pinky Stories]

Friday, July 27, 2012

Cerita Kedai Kopi



Haiii semua :)) malam ni xboleh tido lah pulak so aku decide nak menambah coretan blog aku yang RAMAI SANGAT orang nak terjah ni ! HEHE :P

Yela , dia baca nanti dia jugak sakit hati .... hohoho PADAN MUKA ! Weik :P

Aduiiii , Bosan x ? Bosannn kan ? Nak cerita apa aek ? Macam xd cerita ? Nak kutuk orang , dah penat lagipun bulan puasa kan ? Mana baik ! Tapi aku tetap xpaham dengan orang yang xpenah lali kutuk orang  . Cakap 2 3 kali sudahlah , ini dia punya lazer mulut sampai dah nak muntah dengar dikutuknya ! Aduyainye pun hal kecik pun dia nak bebel-II panjang , itu xkenalah , ini xkenalah . Hish xpaham betul aku dengan orang camni . Depan baik , belakang kita ? Masyaallah~ isk3 , Inilah yang dinamakan HIPO , tau x HIPO ape ? LU pikirlah sendiri :)

Sejak akhir-II ni aku dah mula fikir pasal mase depan :) hehehe , bukan pasal nak kawen tapi masa depan aku tok belajar . entah bile dapat belajar . Dengan rumah family xd . Adoyai , aku xkesah mulot org tapi aku kalau boleh nak lepaskan dulu family aku . hemmm .
Suke? LIKE Lahhh , Thanks :D

No comments:

A