[Pinky Stories]

[Pinky Stories]

Saturday, July 21, 2012

BELIVE IT OR NOT ???


Hey hey semua ! sebelum memulakan entri pada pagi yang agak sunyi ni saya HUDA BINTI MANSOR ingin mengucapkan selamat berpuasa . dont noty2 yeah ,, jangan malas puasa tau tahun ni :)

EH okaylah straight to the point , lama jugak kannn aku dah xupdate blog ? mesti ade STALKER kat luar sane yang NAK SANGAT tahu pasal aku sampai memaki hamun aku sebab sakit hati baca blog aku ni kannn ? hehehe , eh jahat siak mulot aku . OPSSS !

Okay point utama aku menulis blog ni bukan nak kutuk orang . The point is DONT BELIVE PEOPLE SOOO MUCH macam yang dah terjadi dekat aku sekarang ni .

Someone dah ingatkan aku sampai berbuih mulut dia tapi aku DEGIL !
sampai aku alami nya sendiri baru aku sedar . xtahu lahpe masalah orang-II HATI YANG BUSUK NI??? kita buatlah baik mcm mana pun still mcm sial gak ! 

terkejut aku bila tahu belakang aku rupa-IInya macam SIAL perangai masing-II. sedih aku ! aku kawan ikhlas tapi ni yang aku dapat ? xpelah at least aku kwn ngan korng kerana allah . Tapi mulut korang memang mcm sial kan ? HIPOOOOOOOOOOOOO !
Oh ! BENCI BENCI BENCI !!!!


Suke? LIKE Lahhh , Thanks :D

No comments:

A