[Pinky Stories]

[Pinky Stories]

Thursday, July 5, 2012

Alhamdulilah :) SYUKUR :)

HAHAI :)

Entri yang kedua utk hari ni pasal aku :)

Well , hari tuuu adalah dalam seminggu jigak i have a prob wif my sister :) haha . MENANGIS XBERLAGU  KAUUU . HEE :)

Seminggu lebih xbercakap and xmesej dengan dia ? Kalau x , hari-II mesti mesej dia , xkesah la dia reply atau x , tapi memang selalu x pun . hahah :) tapi kalau aku dapat mesej dia , akuu happy :')
Sebab dapat cakap apa yang aku nak . hehe .

Hihi  , Mu;\la lah aku nak mengada-II ni . ahhaha
Tau x kenapa kitaorang x bercakap and xbermsg ?

1) Sebab dah tukar shift , aku pagi , dia malam :'( ( Mase tu jelah , hehe )
2) Sebab ada "case" sikit yang dia nak ajar aku dari situasi itu 
3) Xd reason dah . hahahah

Act , macam ini , ada 1 malam tu aku keluar pergi tengok wayang then agak seksa jugak lah aku pakai . then aku ni pun gedik-II upload kat fb :)

Lepastu aku nampak notification " commented on your photo "
HAHA ! Excited gile babi nak bukak !! 
sekali aku tengok hampa gilaaa :( Hemmm dia ckp YOU're not my sis anymore
Then kitaorg memg xbckp n xmsg
lepastu aku buat keputusan nak berhenti sebab dah xd makna aku nak keje situ lagi . Ada 1 hari tu aku hantar dia msg . lepastu dia xreply . then , bdk-II kedai aku adalah pujuk jgn benti . tapi hati aku tetap nak ! kalau dia xcakap apa-II dengan aku emanng aku dah benti dah . hehe
lepastu dia reply msg aku esokkknye . terus xjd benti . hahaha
malam tu , aku keje same waktu dengan dia , aku tengah fotostat2 pastu dia sentuh aku dari belakang , dia cakap : Ikot aku jap"

Aku konon-II buat muka SEDIH aku tulah tp sambil jalan kuar muka happy gilaaa ! HAHAHAH !
Then dia ckp " Ape masalah kau ni ? " ( tu memang ayat biasa dia ) hehe
Then aku cakap lah apa yang terpendam sampai aku termenangis . hehe . aku kan memang gitu . Then dah selesai semua aku cakap " AKak , kita adik akak lg kan ? " le[astu dia gelak dia ckp : Hahahaha , yelah :)

Happy gila tau :)
sebab dia buat mcm tu dia xnak aku jd mcm dia and dia xmrh law aku nak pakai mcmtu tp at least parents aku thu . haaaa ? tengok ? ada aku marah dia buat mcm tu ? Xd kan ? sebab reason dia bernas beb ! :)
Aku sayang dia sangat-II

And lagi 1 aku dah xboleh jealous-II lg , walaupun aku jealous gk r an kadang-II tp aku tahan je , susahhh kan nak berubah ? :( tp aku xnak lah jadi mcm tu lg kalo boleh . tp memang susah kan ? apa-II PUN I LOVE U SIS :) and thankkk you :)

Suke? LIKE Lahhh , Thanks :D

No comments:

A