[Pinky Stories]

[Pinky Stories]

Thursday, July 5, 2012

LUAHAN PERASAAN SI SIAL


Hahai semua :)
Lama xupdate blog ni ? sorry xsempat gile kot ! Ohhh goshhh . dengan masalah itu ,
 masalah ini , masalah , sana , masalah sini . hehehe 
Eh terlebih sudah ? 
Wah ! Tajuk entri kali ini agak menyengat hati kannnn ? :)
Itu sudahhh semestinya , yelah , ini kan blog , tempat meluahkan segala
perasaan duka dan lara .  HAHAHA!

Lagipun ini blog aku bhaiii , aku ada kesah kau nak naik angin ?
soalannye kenapa kau pergi baca ? kan ?
 betul x cakap aku ? Kalau kau xsebuk jaga tepi kain orang ,
kau pun xtahu kan aku tulis apa , cakap apa ,
 kau cakap pasal aku ? maki aku ? ada aku tulis dalam ni ? Xd kan ?
 sekurang-II nya aku ni still
BERPERIKEMANUSIAAN lah jugak :) t
api biasalah manusia xterlepas dari buat silappp kan ? :)
Sorry ayat aku macam SIAL sikit .
 Kalau kau nak luahkan perasaan dekat blog kau tu , aku xkesah
walaupun aku terbaca ke apa ke ,
sebab tu blog kauuu kan ?
 Silap langkah , kau tegur aku kasar .
Mak aku pun xpernah buat macam tuh ,
and pasal family aku miintak tolong jangan masuk campur okayyy ,
 aku ada sibuk pasal family kau ? xd kannn ?
sooo , please :) , btw lupa nak bagitahu , family problem aku dah okay dah :)
mereka xjadi bercerai and masalah aku KONON nak jadi macam jalang ke
 BUDAK HARAM ke xd kena mengena .
Iyeelah , budak baru nak UP lah katakan :) hehehe .
and aku xmintak kau nak maafkan aku sebab yela kemaafan
 xboleh dipaksa and kira ni lah LAST ye :) TUTUP BUKU :)
 Aku kalau orang okay dengan aku , aku xd nak naik
ANGIN GILA BABI punya !!
 And aku xkan masukkan cerita xsenonoh kat dalam blog nie .
Nak tegur boleh tapi ada cara and ada had . Mak aku pun bagi aku peluang :)
Ohhh , lupaaa nak cakap , aku dulu memang ada cakap pasal tudung kan ?
Tuuu masa tuu konon-II aku tengah alim lah , yang tuu aku memang silappp .
 yela , aku ni siapa nak cakap dengan kau macam tuuu kan ?
Aku ni ADIK je ! kau tu yela kakak , semua betul boleh tegur apa yang salah .
aku adik yang cam sial kannn ? HAHA , aku tahu :)
btw thanks untuk semua yang kau pernah buat memang aku xdapat balas 
Okay , sekian :)

Suke? LIKE Lahhh , Thanks :D

No comments:

A