[Pinky Stories]

[Pinky Stories]

Saturday, September 22, 2012

FARHANS LUCKY DRAW - RM50 UNTUK DIMENANGI!

Assalamualaikum :)

Entry ni khas untuk entry 

           FARHANS LUCKY DRAW - RM50 UNTUK DIMENANGI!


Okay sejujur - jujur nya hasrat saya nak join entry ni sebab firstly hadiah dia lumayan . Walaupun hanya rm50 siapa nak senang - senang bagi kan ? :)

Then , second kalau rezeki saya menang ni saya ingat saya nak simpan duit tu buat belajar insyallah :) sebab saya dah terlalu banyak boros dan xreti simpan duit . sekarang , saya dah berhenti kerja sebab sakit . so , xdapatlah saya rasa gaji saya macam dulu-dulu lagi and maybe xboleh simpan duit lagi . Parents saya je boleh tolong maybe . so , kalau ada rezeki adalah jugak usaha saya dalam nak simpan duit ni :) huhu

Ok . that;s all :) Thank youu :)

Suke? LIKE Lahhh , Thanks :D

No comments:

A