[Pinky Stories]

[Pinky Stories]

Saturday, October 13, 2012

Baru Masuk Bulan ke DUA BEKERJA dah ada CASE ? HAHA



So , Hello and salam alls .

Hari ni sis saya balik dari campus UITM dia sooo boley la berblogging :D

Okay , sepertimana yang ada di tajuk itu , itulah yang aku nak ceritakan pada hari ni :)


well , aku kat tempat kerja aku sekarang ni aku adalah diantara guru yang agak paling cute la bukan aku nak bangga tai budak2 ni pun hari-II cakap , hehe .

then ada sorang budak darjah 2 ni nama dia FARIHA , dia ada 3 siblings kaat sini yang stay kat day care sampai kol 8 malam . aku xtahu la nape bapak dia tu xreti nak amek awal . grrrr . rasa nak pijak2 je muka budak 3 orang tu . kalau dapat bayaran overtime xpe jugak  ! NI ? ELEK ! kerja dah la dari 7 pagi . 13 jam beb !  and nak dijadikan story one day ada lah sorang bapak budak ni nak amek anak dia then aku just sarung tudung mcm tu jela xnampak pun rambut . pastu si budak sial FARIHA ni dia boleh bukak mata dia besar2 buat muka cakap " TEACHER NI PAKAI LA TUDUNG BETUL-II ! APELAH PAKAI TUDUNG NAMPAK RAMBUT KAT BELAKANG XMALU KE !! peh , aku malu ada angin pun ada

Then dia kena marah dengan mak aq , haha padan muka dia ! yang xboleh blah dia xnak mintak maaf tu , tengok lah kalau aku jumpa memang aku penampar2 muka dia . BROOOOHHHH !

Suke? LIKE Lahhh , Thanks :D

No comments:

A