[Pinky Stories]

[Pinky Stories]

Saturday, June 23, 2012

check-up !


Ehem-II hensam x mamat ni ? Ni bakal laki aku 5 tahun lg .... eceh ! xdlah :P HAHA

Actually , semalam gua pergi jumpa doctor buat check up sebab gua dah ambik cuti 2 hari , bos gua pun g suruh buat check up kan ? so , gua follow jela .

Omg ! terkezut gua bila mendapat tahu gua ada tekanan darah RENDAH ! wahahah , okay lah tu kan ? at least x tinggi tapi doktor kata rendah pun xbagus means xstabil lah badan aku . Aku kurang kalsium , kurang zat , protein , and segala-II nya lah ! and yang paling penting gua kena MIGRAIN ! huahuahua . well , that's not a bad disese . saje nk wt gempak . hehe .

so , gua adalah dapt bermacam-II ubat and semuanya kena charge RM 48.00 !!! MAHAL !

P/s : GUA sebenarnya dah xboleh makan ayam kena makan daging ! :'(
Ayam is my favourite :( huhuk



Suke? LIKE Lahhh , Thanks :D

No comments:

A